AZONNAL HASZNÁLHATÓ MARKETING TÉRKÉP
Csinálj az Idegtépő marketing káoszból pénztermelő rendszert!
-
Céged marketingje egy fejetlen zűrlavina ami maga alá temet nap, mint nap?
-
Állandó stresszfaktorrá vált az életedben az a rendszertelen őskuszaság, ami a céged marketingjét jellemzi?
-
Már ott tartasz, hogy inkább a szőnyeg alá söpröd a marketinges teendőket, mert akkora a fejetlenség e téren a cégednél?
-
Jól jönne valaki, aki segít átlátni ezen az összevisszaságon, mert te már totál lefagytál?
Teljesen megértelek, hiszen a magyar vállalkozások 80%-a ezzel küzd! Ha érdekel, hogyan kaphatsz te is egy könnyen követhető, átlátható és maximálisan a Te cégedre megírt “marketing-térképet”, akkor kattints ide:
Szia, Horváth Éva Vivien vagyok, a Lelkiismeretes Marketinges, üzleti kommunikáció diplomás marketing szakember.
Az elmúlt 15 évben sikerre vittem 6 saját vállalkozást és több, mint 50 ügyfelemet vezettem ki kézenfogva a saját marketing-mocsarán úgy, hogy egy átlátható, könnyen követhető, konkrétan az ő vállalkozásukra szabott “térképet” készítettem nekik.
Ezzel a térképpel ők már soha többé nem vesztik el a fonalat és nem kényszerülnek “SOS tűzoltásokra”, nem kell kapkodniuk és idegeskedniük a cégük marketingje miatt.
A te vállad is ilyen mázsás gondoktól görnyed? A te cipődben is ezek az idegesítő kavicsok nyomnak? Neked is jól jönne egy “túravezető”, aki elkészíti dedikáltan a te vállalkozásodra szabott marketing-térképed, amit aztán csak végre kell hajtani?
Akkor töltsd ki a lenti űrlapot és foglalj időpontot egy 30 PERCES, INGYENES MARKETING-SZAKKONZULTÁCIÓRA itt:
„Vivien az elmúlt három év alatt is bebizonyította, hogy az egyik legjobb marketing szövegíró. Még mindig hihetetlen érzékkel látja át a lényeget, és páratlan tehetséggel fogalmazza meg a szövegeket. Képes arra, hogy papírra és szóba öntse azt, amit mások nem tudnak. Egy ilyen szövegíró valóban ritka kincs! Csak ajánlani tudom.”
„Vivivel nagyon szeretek együtt dolgozni, mert számomra a sikeres következő generációt jelképezi. Gyorsan dolgozik, és nyitott nemcsak kipróbálni az új dolgokat az online marketingben, de folyamatosan tanulni és fejlődni is.”
“Wiwien kedves, segítőkész és nagyon rugalmas 🙂 Bármilyen kérdésemre válaszol, megérti a problémáimat és amennyiben tudja, azonnal orvosolja azokat. Nagyon hálás vagyok neki, mert én egyáltalán nem értek ezekhez a dolgokhoz, neki viszont ez a terület egy olyan játszótér, amiben könnyedén eligazodik. Idegenvezetőm az online térben és mindig számíthatok rá! 🙂”
„Vivienre az előző vállalkozásom ideje alatt találtam rá. Akkor is, és most is ugyanolyan lelkesedéssel, szakértelemmel támogatja a munkámat. Fontos számomra a folyamatok során a kapcsolattartás, ami Vivivel zökkenőmentesen zajlik. Könnyedén ráhangolódik a megbízója stílusára, így nem kell a köröket futni, amíg létrehoz egy tartalmat. Ne gondolkozz sokat, kérj ajánlatot és válaszd Vivient!”
“Viviennel nemrég ismertük meg egymást. Segítséget kértem tőle a vállalkozás elindításában. Kezdettől fogva olyan lendülettel és figyelemmel indítottuk a tervezést, hogy pikk-pakk megvolt a céglogótól kezdve a webshopig minden. Elképesztő, milyen szakmai tapasztalattal rendelkezik és profi, az ötletei egyszerűen fenomenálisak. Végig fogja a kezét minden ügyfelének, segíti őket az úton tanácsaival. Bármikor fordulhatok hozzá még a legfárasztóbb dologgal is, ő szívesen segít! Én nagyon örülök, hogy összehozott vele a sors és ő felügyeli a vállalkozás marketingjét. Nélküle sehol nem lennék! Köszönöm Vivi!”
Gábor honlapjáról legkritikusabb, szókumondó barátja így nyilatkozott:
„B@meg Gabi! Ezt a honlapot ki csinálta? K@rva jó!”
Gábornak egy landing oldal szerű, erősen organikus SEO-ra építkező honlapot készítettem. A honlap szövegét pedig az értékesítési és marketing szövegírás követelményeinek megfelelően írtam meg, ezek szerint igen hatásosan… 😀
A "Marketing Térkép" valódi értéke Ügyfeleim szerint:
✅Ügyfeleimmel egyetértünk abban, hogy a vállalkozás sikere a kiszámítható, profitábilis vevőszerzésen múlik.
✅A jól felépített marketing rendszer magától értetődővé teszi a napi döntéseket, és leveszi a terhet a cégvezetőről – az ügyfeleim mondják.
✅A velem dolgozó cégek marketingje drámaian egyszerűbb és nyugodtabb, mert egy letisztult terven alapszik.
✅Ügyfeleim már tudják, hogy a valódi megtérülés nem a kattintások számában, hanem a beérkező potenciális érdeklődők és az eladások számában mérhető.
✅A legtöbb hosszútávú partneremmel sikerült megértetnem, hogy a vevő bizalma a legerősebb valuta, és attól vásárolnak, akinek megértik az üzenetét.
❌A legtöbb cég marketingje mégsem egy precíz gépezet, hanem egy kaotikus, stresszes tűzoltás.
❌A marketingre szánt pénz gyakran egy fekete lyukban tűnik el, anélkül, hogy bárki tudná, mi térült meg belőle.
❌A hirdetések, a weboldal és a social media gyakran teljesen külön életet élnek, kioltva egymás erejét.
❌Az eredmények hullámzanak: egyik hónapban eufória, a másikban pánik, ami meggátolja a tudatos tervezést.
❌A marketinges megbeszélések a „csináljunk egy kampányt” szintjén ragadnak, ahelyett, hogy a stratégiai „miértekről” szólnának.
😨A probléma gyökere szinte sosem egy rossz hirdetés, hanem a mögötte álló rendszer teljes hiánya.
😨Rendszer nélkül minden marketing tevékenység csak egy drága, elszigetelt próbálkozás.
😨A hiányzó stratégia miatt a legjobb termék is láthatatlan maradhat a piacon.
😨Ez a fejetlenség havonta százezreket vagy milliókat éget el feleslegesen.
😨A marketing-káosz a legnagyobb láthatatlan fék egy amúgy sikeresre hivatott vállalkozás növekedésében.
😨Amíg Ön a káoszban reked, a tudatosabb versenytársai behozhatatlan előnyre tesznek szert.
😨A folyamatos marketing-stressz hosszú távon nemcsak a céget, de a cégvezető egészségét is felemészti.
“Amit Vivientől kapsz, nem csak egy szolgáltatás, hanem egy partnerség, ahol végig fogják a kezed, és egy megbízható idegenvezetőként mutatnak utat az online térben, akire mindig számíthatsz.”
“A közös munka egy olyan gyors és hatékony folyamatot ígér, ahol nem kell felesleges köröket futnod, mert ő azonnal ráhangolódik a stílusodra , és precízen valósítja meg az elképzeléseidet.”
“Már az első beszélgetés egy olyan proaktív, ötletgazdag együttműködést vetít előre, ahol érzed, hogy őszintén segíteni akarnak a vállalkozásodnak , és tele van a fejlődésedet szolgáló, innovatív ötletekkel.”
„Legnagyobb előnye az a páratlan tehetség, amivel képes szavakba önteni mindazt, amit én csak érzek, de nem tudok megfogalmazni – így a cégem üzenete végre tisztán és érthetően jut el a vevőkhöz.”
„A közös munkából származó legfontosabb haszon a zökkenőmentes, megbízható partnerség ; az a nyugodt tudat, hogy a marketingem egy olyan szakértő kezében van, aki ritka kincs a mai világban.”
„A kézzelfogható eredményeken túl óriási előny az a rendkívül etikus , inspiráló és motiváló hozzáállás , ami nemcsak a marketinget, de az egész cég működését új lendülettel tölti meg.”
„A legfőbb előnyöm az a szakmai profizmus, amivel ő magabiztosan mozog az online marketingben, mint egy játszótéren – nekem pedig ez leveszi a vállamról a terhet, mert tudom, hogy a legjobb kezekben vagyok.”
„Nekem nem kell foglalkoznom egyáltalán a cégem marketingjével, és ami a legfontosabb, folymaatosan hozza a minőségi leadeket a cégnek, akiknek nagy számban eladhatom a szolgáltatásomat.”
Az ügyfeleim közel 90%-a azért keresett meg egy teljes marketing-rendszer felépítésével, mert úgy érezték, a hirdetésekre költött pénzük egy fekete lyukban tűnik el, anélkül, hogy valaha látnák a megtérülését.
Tízből nyolc ügyfelem azért bízott meg egy stratégia felállításával, mert a marketingjük különálló „szigetekből” állt – a Facebook, a weboldal és a hírlevelek nemhogy nem segítették, de sokszor kioltották egymás erejét.
Az ügyfeleim többsége azért fordult hozzám, mert hiába voltak piacvezetők a saját területükön, mégsem tudták szavakba önteni a valódi értéküket, és hatékonyan szót érteni a vevőikkel.
ELEINTE SOKAN ÍGY GONDOLTÁK:
➢ „Miért fizessek egy tervért, amikor más marketingesek ingyen adnak árajánlatot?”
Ez egy teljesen jogos és fontos kérdés. A legtöbb „ingyenes ajánlat” egy sablonokra épülő értékesítési eszköz, ami a mi közös munkánk felszínét karcolja csak. Ezzel szemben az én „Stratégiai Térképem” egy mély, személyre szabott diagnózis és egy kézzelfogható érték Önnek. Ez nem egy árajánlat, hanem egy használati útmutató a cége növekedéséhez, amit akkor is tud használni, ha végül nem velem dolgozik tovább.
➢ „Már megégettem magam marketingesekkel. Honnan tudjam, hogy Ön más?”
Sajnos rengeteg ügyfelem érkezik hasonló, negatív tapasztalattal. Teljesen megértem a bizalmatlanságát. Pontosan ezért nem ígéretekkel kezdem a munkát, hanem egy kézzelfogható, alacsony kockázatú első lépéssel: a Stratégiai Térképpel. Itt nem kell vakon bíznia bennem, elég, ha bízik a saját szemében, amikor látja a diagnózis eredményét. Én a tényekkel bizonyítok, nem a szavakkal.
➢ „Nincs erre most időm, nekem gyors eredmények kellenek!”
Persze megértem, pénzből élünk. Így volt ezzel az egyik volt ügyfelem is. A legtöbb cégvezető azonnali megoldást szeretne, ez természetes. A tapasztalatom azonban az, hogy a „gyors” megoldások soha nem hozzák a várt eredményt, melynek újabb csalódás lesz a vége. És ennek nem a termék/szolglatás minősége, vagy a tulajdonos személyisége az oka, hanem a stratégia hiánya, hogy nincs megágyazva megfleleően a kitűzött bevételi célok számára a vállalkozás hálószobájában. Ezért a Marketing Térkép elkészítésére fordított idő az, ami később hónapokat és milliókat spórol meg Önnek.
➢ „Ez drágának tűnik. Nincs nagy marketing keretem.”
Megértem az aggodalmát, valóban nem én vagyok a legolcsóbb szakember. Igazából nem az számít, hogy ez a “marketing térkép” egy újabb költséget jelent a cégnek, hanem az számít, hogy felismerd és azonnal megállítsd azt a pénzszivárgást, amit a jelenlegi kaotikus marketinged okoz, és ezt a folyamatot egy profitot termelő rendszerre cseréld le a szakmai segítségemmel!
➢ „Mi van, ha a terv után mégsem engedhetem meg magamnak a kivitelezést?”
Ez egy nagyon jó, előrelátó kérdés. A Stratégiai Térkép pont erre ad megoldást. Ön egy komplett, használatra kész útitervet kap, ami önmagában is hatalmas érték. Pontosan látni fogja, mik a legfontosabb, legnagyobb megtérülést hozó lépések. Így a terv birtokában eldöntheti, hogy azokat velem, egy másik kivitelezővel, vagy akár házon belül valósítja meg a saját ütemében.
➢ „Az én cégem annyira egyedi, nem hiszem, hogy egy ‘rendszer’ működne nálunk.”
Sokan gondolják ezt, mert a „rendszer” szót a sablonokkal azonosítják. Én pont az ellenkezőjét vallom. A rendszer nem egy doboz, amibe bepréseljük a cégét. A rendszer egy keret, egy váz, amit teljes mértékben az Ön egyedi termékére, célcsoportjára és értékeire építünk fel. Pont az adja a stabilitását, hogy személyre szabott.
➢ „Nem elég, ha csak a hirdetéseimet kezelné? Minek ez a nagy stratégia?”
Elhiszem, hogy a hirdetéskezelés tűnik a legkézenfekvőbb megoldásnak. De ez olyan, mintha egy csodaszép, drága tetőt próbálnánk felépíteni egy omladozó alapra… és én így nem is szoktam elvállalni a kivitelezést. A hirdetés csak akkor lehet igazán profitábilis, ha egy stabil, átgondolt rendszer (jól felépített weboldal, vonzó ajánlat, bizalomépítő kommunikáció) tetején áll. A stratégiával az alapot tesszük rendbe, hogy a hirdetésekre költött minden forintja megtérüljön.
Na? Akkor mi legyen?
A kiszámítható, profitot termelő rendszert választod, ami a céged jövőjét építi, vagy maradsz az idegtépő, napi szintű tűzoltásban?
A marketingre szánt pénzt egy valódi, megtérülést hozó befektetéssé akarod alakítani, vagy hagyod, hogy továbbra is egy fekete lyukban tűnjön el?
Te akarod tudatosan irányítani a céged növekedését egy térkép segítségével, vagy inkább sodródsz tovább a káosszal, remélve a legjobbakat?
Te akarod elhozni a piacot a versenytársaid elől egy profi rendszerrel, vagy végignézed, ahogy ők szedik össze azokat az ügyfeleket, akik a tieid is lehetnének?
Eldöntöd végre, hogy a vállalkozásod egy komoly, felnőtt cégként működjön, vagy továbbra is csak egy drága hobbi marad, ami felemészti az energiádat?
Mit Tartalmaz a Személyre Szabott Stratégiai Térkép?
Ez nem egy sablonokból összerakott PDF. Ez egy mély, a vállalkozásod DNS-ére épülő, minden részletre kiterjedő diagnózis és egy azonnal használható útiterv, ami a közös munkánk alapját képezi. A cél, hogy egy olyan végrehajtható menetlevelet kapj a kezedbe, amit akár te magad, vagy a meglévő marketingesed is azonnal használni tud.
A Térkép Moduljai és azok Valós Piaci Értéke:
- 1. Modul: Stratégiai Alapozás
- A cég és a cégvezető személyének mélyinterjús megismerése (2 óra) – Értéke: 30.000 Ft
- Terméklétra és árazási stratégia leírása, fejlesztési javaslatokkal – Értéke: 40.000 Ft
- Célcsoport(ok) pontos meghatározása és szegmentálása – Értéke: 25.000 Ft
- 1 db konkrét, részletes ügyfélperszóna létrehozása, akinek a cég kommunikálhat – Értéke: 25.000 Ft
- 2. Modul: Kommunikáció és Tartalom
- Integrált kommunikációs terv (milyen csatornán, kinek, mit és mikor kommunikáljunk) – Értéke: 50.000 Ft
- Marketing eszköz lista (milyen szoftverekre, eszközökre van szükség a hatékony működéshez) – Értéke: 15.000 Ft
- Javaslat kulcsszókutatáshoz, posztolási és videós témákhoz – Értéke: 20.000 Ft
- 3. Modul: Technikai Audit és SEO
- Honlap és online felületek vizsgálata (SEO, marketing és értékesítői szempontból) – Értéke: 45.000 Ft
- Konkrét, azonnal bevethető SEO tippek a vállalkozáshoz igazítva – Értéke: 25.000 Ft
- 4. Modul: Kézzelfogható Eszközök és Sablonok
- Azonnal használható tartalomnaptár sablon – Értéke: 15.000 Ft
- Nagy konverziós landing oldal sablon (szöveges felépítés) – Értéke: 15.000 Ft
- Poszt és hírlevél szövegírási sablonok, amik megkönnyítik a tartalomgyártást – Értéke: 15.000 Ft
- SEO-barát blogcikk szövegírási sablon – Értéke: 15.000 Ft
- 5. Modul: Szervezeti Tisztánlátás
- Lista a marketinges vs. értékesítő feladatköreiről (kinek mi a dolga a vevőszerzésben) – Értéke: 15.000 Ft
A Befektetésed a Kiszámítható Növekedésbe
A Stratégiai Térkép teljes csomagjának értéke a piacon:
Összesen: ~~310.000 Ft~~
Helyette, egyetlen, teljes körű stratégiai befektetés:
75.000 Ft AAM Számlával
Zero rejtett egyéb költség!
Ezt az összeget 100%-ban beszámítom a munkadíjamba, ha a megvalósítást is rámbízod 3 hónapon belül.